Przejdź do treści

17 maja, 2010

PSYCHOLOGIA – PROKRASTYNACJA

Co się odwlecze to nie uciecze, czyli odraczanie zadań w nieskończoność Nowy rok sprzyja postanowieniom. Wielu z nas przyrzeka sobie, że od teraz na pewno: – zrobimy prawo jazdy, –
+ Czytaj dalej

Proste ćwiczenie medytacyjne

W ramach prostego ćwiczenia, które może napełnić twoje życie mocą wyobraź sobie, że siedzisz wygodnie na starej, kamiennej ławce gdzieś w ślicznym, sielankowym otoczeniu. Niebo nad tobą jest wspaniałe –
+ Czytaj dalej

Uważność

Uważność pozwoli nam nawiązać kontakt z życiem. Zapewne przypominasz sobie, ileż to razy mówiono ci „uważaj,” „zwróć uwagę” na to czy tamto. Uważność, czy też uwaga, to inaczej przytomność, świadomość
+ Czytaj dalej

Tybetański eliksir młodości

Oparty na hatha jodze zestaw ćwiczeń tybetańskich przywraca zdrowie, odmładza ciało, wpływa korzystnie na samopoczucie fizyczne i psychiczne. Mechanizm działania rytuałów polega na harmonizowaniu pracy głównych czakr, co z kolei
+ Czytaj dalej

O tworzeniu WIZJI

Twoja przeszłość nie decyduje o tym KIM JESTEŚ TERAZ !   Kiedy patrzysz na motorówkę, która pędzi przecinając morskie fale, widzisz jak zostawia za sobą killwater (ślad na falach za
+ Czytaj dalej

Medytacja z kolorami

Usiądź wygodnie i zamknij oczy. Oddychaj swobodnie rozluźniając po kolei wszystkie części ciała: głowę, oczy, szczękę, szyję, ramiona, ręce, klatkę piersiową, plecy, brzuch, pośladki, uda, łydki i stopy. Wyobraź sobie,
+ Czytaj dalej

Medytacja gruntująca

Ćwiczenie można robić, gdy wygodnie siedzimy w pozycji medytacyjnej lub w pozycji stojącej. Wyobraź sobie, że stoisz na łące (właściwie gdziekolwiek, istotne, że na ziemi) i masz ręce uniesione w
+ Czytaj dalej

Oddychanie czakrami

Usiądź wygodnie z wyprostowanym kręgosłupem. Zamknij oczy i wyobraź sobie, że jesteś otoczony jasnym, błyszczącym, ciepłym światłem – to uzdrawiająca energia przepełniona siłą życiową. Zacznij oddychać powoli i głęboko. Wdychaj
+ Czytaj dalej

Medytacja przebaczania

Usiądź lub połóż się wygodnie, zamknij oczy. Powoli wdychaj i wydychaj powietrze, postaraj się rozluźnić wszystkie mięśnie. W wyobraźni udaj się do miejsca, w którym czujesz się dobrze i bezpiecznie.
+ Czytaj dalej

Medytacja ze sznurem

Usiądź wygodnie. Wyobraź sobie, że stoisz, naprzeciwko ciebie jest dana osoba, a wasze sploty słoneczne połączone są grubym sznurem, który uniemożliwia wam swobodne poruszanie się. Przyjrzyj się temu sznurowi, po
+ Czytaj dalej

Koszyk